søndag 7. juli 2013

Garasjesalg

Garasjesalg e artig, iallefall når man egentlig bare sku hente et enkelt furusalongbord fra 90 tallet som dem sku ha en 50 lapp for , og endte opp med en hel varebil fullstappet av gamle møbler! Rene julaften for oss som elsker loppefunn.

Malekosten var selvfølgelig ikke langt unna og dagen etterpå var jeg i gang. Sval sjø heter fargen og den er nydelig. Har malt en god del av guttene sine møbler i den fargen og den er sånn babyblåfarge.

Det jeg fant på garasjesalget her om dagen var et teak salongbord som jeg har hatt på ønskelisten min lenge. Den skal ikke males da den er fin som den er. Fant også to lamper som for øyeblikket står i garagen og skriker etter litt oppussing,men de får vente. Må finne rette stoffet til lampeskjermen før jeg hiver meg rundt.

Fant i tillegg en kommode som passet perfekt inne på kjøkkenet, har malt den og i formiddagen fikk den plass inne i Sagahuset. Kitchen aiden og en gammel vekt fra 50 tallet fikk æren av og stå på.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar