onsdag 7. august 2013

Mørket siger innpå..

Mørket siger inn på og kvelden er ung. Ungene er i seng og tekoppen er klar for mitt selskap. Stua og kjøkkenet er nyvasket og litt flytting på møbler må jo til ved en slik annledning. Jeg flytter ofte på møblene mine, kjenner at det gjør at jeg nesten blir mere glad i dem, får sett dem i nye vinkler og noen kommer jammen meg bedre frem. Dette er noe jeg burde oftere..

Har sendt inn mitt første bilde til nib sin utfordring- er jeg en stuepike? men, jeg tok mange flotte bilder i kveld og når jeg tittet inne på siden til nib så såg jeg tilfeldigvis at man kunne sende inn to bilder. Jeg hiver meg på, for dette synes jeg er artig og spennende! :)

klem Anita


 







2 kommentarer:

  1. Skikkeli kosli du har det :) - Lone

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) trives godt i min lille stue av gjenbruk og loppefunn.
    Husetisaga/Anita

    SvarSlett