søndag 8. september 2013

Nib utfordringen og vimpler

Pledd og lys! Høsten er godt i gang og jeg koser meg i sofaen med masse levende lys, pledd her og der, og et babypledd på heklenåla ;) Høsten er den absolutte fineste årstiden og jeg nyter den fullt ut! Slenger ved mitt bilde i september utfordringen i nib , dette er artig! :)

Foto: Huset i Saga

Vimpler er også noe jeg har bedrevet tiden min med.
Etter at symaskinen er kommet i hus har jeg så og si sittet foran den hver enste kveld og virkelig koset meg. Har fått taket på disse berømte vimplene og jeg er godt fornøyd.
Tenker at de jeg har laget skal jeg bruke i bursdagene som kommer på løpende bånd disse høstmåndene. Har 3 gutter og alle har bursdag fra sep-okt og nov. Artig å henge opp disse hjemsydde vimplene da ;)

Mellomstemann som fyller 4 år i sep forestiller seg at det blir hengende ballonger fast i de ;) det er jo bursdag så vi får se, skal iallefall finne på noe lurt. Pomponger har jeg og skaffet. Alt skal opp, om hele kjøkkenet bader i vimpler, ballonger og pomponger, op skal de ;)

Huset i saga/Anita









1 kommentar:

  1. Vet vi er trege, men takk for ditt bidrag i NIB-konkurransen vi sponset.

    Liker stuebordet ditt!

    SvarSlett