mandag 12. august 2013

Kjøkken

God kveld !
Jeg er jammen meg sikker på en ting, favorittrommet i mitt hus er og for blir kjøkkenet. Liker rommet veldig godt, koppene mine veldig godt, loppefunnene mine veldig godt, og stemningen som er i det rommet veldig godt;) kjøkkenet er huset med hjerte for meg. Koppene og gjenbruket som jeg har på kjøkkenet setter stemningen tilbake til 1930 tallet?;) skulle gjerne likt og vært tilbake på den tiden og kjent på livet som" husmor" og alt som hørte til på den tiden.

Landlivet er vell fantastisk eller hva?  hvor barn springer barføtter i gresset og mor koker mat og syr klær. Emil i lønneberget er en slager i det her huset og det er ikke rart, mor elsker gjenbruk og husmorsysler.
Ønsker alle en god kveld videre!

2 kommentarer:

  1. Hei! Så koselig det ser ut på kjøkkenet ditt!
    Ha noen fortsatt fine høstdager før det setter inn for alvor!
    Hilsen Signe.

    SvarSlett
  2. Hei Signe! :) Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, setter stor pris på det :) På kjøkkenet mitt er det koselig ;) takk ilige måde. Hilsen Anita/husetisaga

    SvarSlett