tirsdag 6. august 2013

Er jeg en stuepike?

Stuepike, jeg?

Har for første gang meldt meg på NIB sin utfordring,  og i August  handler den om nettopp dette! Ja, jeg er en stuepike, både sånn "støv på hjernen" stuepike og det med å nyte stillheten i  egen stue. Liker selfølgelig mest med å gjøre det koselig rundt meg med gjenbruk og loppefunn.

Jeg elsker å ha pledd og mange puter som varmer en kald høstkveld. Gjerne med tekoppen på teak bordet og heklenålet i fanget. Og det kan liksom aldri bli for mange puter i alle farger eller pledd i ulike varianter med forskjellig farge og design.

Gå inn på nib sin hjemmesiden, norskeinteriørblogger og se alle de flotte bildene som er sendt inn, kanskje våger du også å sende inn! Hiv deg på bølgen, det er morro!











2 kommentarer:

  1. Flotte bilder av en koselig stue!
    Kjempefint pledd du har i sofaen der!

    Lykke til i utfordringen!

    Klem fra
    Lena//Mrs. Monday

    SvarSlett
  2. Tusen takk for svar :) Pleddet har min snille svigermor hektet til meg. Er du selv med i utfordringen ? I tilfelle, lykke til :) klem fra huset i saga/ Anita

    SvarSlett